Анкети

“Я і педагогічна професія”

випускників вищих навчальних закладів, які розпочали свою педагогічну діяльність

Ділова модель вчителя:

ступінь оволодіння 0 10 балів

1.            Творча особистість.

2.            Нове педагогічне мислення.

3.            Володіння комп’ютерними технологіями.

4.            Оволодіння інноваційними та інформаційними технологіями.

5.            Дослідницькі вміння.

6.            Ораторська підготовка.

Доповніть схематичну модель молодого вчителя компонентами, які сприяють успішній продуктивній діяльності.

_____________________________________________________________

Діагностична модель готовності вчителя-початківця до реалізації функцій у педагогічній діяльності

Модуль

Параметри готовності

Показники

Ранги

І модуль

Готовність примножувати духовно-моральне та інтелектуальне середовище навчального закладу

 

 

ІІ модуль

Готовність до використання у своїй педагогічній діяльності краєзнавчих матеріалів

 

 

ІІІ модуль

Готовність використовувати особистісно-орієнтований підхід у навчально-виховній діяльності на основі здоров’язбережувальних технологій

 

 

ІV модуль

Готовність використовувати у педагогічній діяльності сучасні інформаційні технології: “Intel®. Навчання для майбутнього”, Інтернет

 

 

V модуль

Готовність до створення власної сім’ї або її розбудовувати на гармонійних стосунках

 

 

3. Вкажіть мотиви продуктивної педагогічної діяльності ________________________________________________________________

4. Які особисті потреби Ви сподіваєтеся задовольнити, працюючи вчителем?_________________________________________________________

5. Визначити потребу в набутті (доповненні) знань і вмінь з педагогічних компетенції різними засобами методичної роботи

 

Анкета

для методистів та керівників відділів освіти

з визначення готовності до роботи з молодими вчителями

 

І. Визначте будь-ласка принципи, які Ви вважаєте є провідними в організації науково-методичної роботи з молодими вчителями

Принципи

Сутність принципів

%

Ранг

 

 

ЕГ

КГ

ЕГ

КГ

Науковість

Використання сучасних наукових досягнень у різних галузях наук, як основи методичної роботи

 

 

 

 

Актуальність

Вивчення і врахування особистісних потреб педагога в професійному саморозвитку

 

 

 

 

Системність

Підхід до методичної роботи, як до цілісної системи з чітким визначенням мети, завдань, добором оптимальних форм і методів роботи з учителем, орієнтованої на високі кінцеві результати

 

 

 

 

Комплексність

Єдність і взаємозв’язок змістових компонентів методичної роботи з теорії навчання та виховання, психології, соціології, окремих методик, педагогічної етики, мистецтва й ін

 

 

 

 

Творчість

Створення умов для стимулювання творчих пошуків учителя

 

 

 

 

Поєднання різних форм методичної роботи

Добір і використання групових та індивідуальних, формальних і неформальних, обов’язкових та добровільних форм у поєднанні з самоосвітньою діяльністю вчителя

 

 

 

 

 

ІІ. Визначте компетенції молодого вчителя, які б Ви хотіли бачити в нього на початок педагогічної діяльності (поставте відмітку “так”, або “ні”):

 

1.  Забезпечення ефективного навчального процесу (володіння методами організації навчального процесу, володіння методами формування мотивів до навчання)

2.   Сприяння формуванню досвіду позитивних людських взаємовідносин (розвитку доброзичливості, розвитку навичок вирішувати конфліктів)

3.    Сприяння всебічного розвитку особистості (розвиток вільної, відповідальної, самостійної і діяльної особистості, розвиток творчих здібностей)

4. Розвинені особистісні якості педагога (моральність, доброзичливість, позитивне сприйняття дійсності

5.  Сприяння самостійності в судженнях і діяльності (формування самокритичності, розвиток проблемного мислення)

6. Сприяння саморозвитку (володіння сучасними технологіями навчання, удосконалення професійної майстерності)

ІІІ. Чого бракує молодим вчителям – випускникам вищих навчальних закладів у перші роки педагогічної діяльності (визначте у відсотках):

1.      Фахової підготовки -

2.      Методичної, технологічної підготовки -

3.      Знань і досвіду з організації діяльності учнівського колективу - 

4.      Знань вікової психології -

5.      Ведення шкільної документації –

6.      Роботи з батьками –

7.      Самостійності в роботі –

8.      Лідерських якостей –